159. leht 159-st

Re: Elektriautodest

Postitatud: 25 Nov 2025, 21:27
Postitas kunn24
Samas bensuautode kohta räägib legend, et paagi põhjas pidavat kondenssvett olema ja parem mitte tilgatumaks üritada ...
Üldiselt võetakse kütust paagi põhjast, muidu ei saa paaki pumbata tühjaks. Bensuauto vajab paaki välist õhku vaid jaheda ilmaga, kui bensu enda aururõhk paagis läheb alla 0.

Re: Elektriautodest

Postitatud: 26 Nov 2025, 01:51
Postitas ping
Urmas kirjutas: 25 Nov 2025, 19:23 ... Segaduses olen. :confused:
Renault Trafic Van E-Tech on tootja esimene Ampere’i SDV-arhitektuuriga sõiduk, millel kasutatakse kiirlaadimise 800 V tehnoloogiat ning mis võimaldab kuni 450 km WLTP sõiduulatust .
Ja siis olen varem igatsugu EV-de propaartiklitest lugenud, et kiirlaadijad on akude tervise huvides pähh? :scratch: Soovitused laadimiseks on 15-80%-ni. ...
Kui kuni 450km sõiduvälp tekkib ökonoomse sõidu ja taganttuulega ning aku normaalse kasutatavuse protsent on 65% (80-15=65), siis normaalse koormaga sõiduga tuleks tavapärase kasutuse korral arvestada selle masina normaalseks sõiduvälbaks max 250km.

Käisin kunagi e-autode demopäeval ka e-autosid proovimas.
Tahtsin ka e-kaubikuga sõita aga see istus pidevalt laadija otsas.
Kui järg minuni jõudis, siis küsisin müügimehelt, et miks tööauto on pidevalt laadijas, kui selline masin peaks terve tööpäeva vastu pidama?
Vastuseks öeldi, et "Kuna algajad sõidavad, siis kulub elektrit väga palju".
:hello: