Käivituskaabli ristlõige?
Siia ei postita ostu-müügi kuulutusi!
-
kunn24
- Ehituspenskar

- Postitusi: 4211
- Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
- On tänanud: 47 korda
- On tänatud: 140 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Stardil olid 4 või 6 mm2 juhtmed ja kui auto aku kutu, siis oli Start suht kasutu ja veidi pikemalt üritades oli vältimatult suits üleval. Tuleb teha ranget vahet, kas on autol toimiv, aga tühi vooluallikas või on seal mingi pekkis asi. Kui su kaablikesed pretendeerunuks vaid 1. juhtumi jaoks, ma oleksin kohe öelnud, et vali 6 või 10 mm2 ja käib küll.
Ping.
Start-stop ja akusse mootorpidurdusega väikese sutsu energia tagastamine on täiesti eri teemad ja lahendused. Kapotiluku pistiku lahtivõtmine annab lahtise kapoti vea armatuuri. Kuid autod on erinevad ja lahendused ka.
Ping.
Start-stop ja akusse mootorpidurdusega väikese sutsu energia tagastamine on täiesti eri teemad ja lahendused. Kapotiluku pistiku lahtivõtmine annab lahtise kapoti vea armatuuri. Kuid autod on erinevad ja lahendused ka.
Viimati muutis kunn24, 20 Dets 2025, 17:44, muudetud 1 kord kokku.
Juhe teab kõike.
-
ping
- Ehituspenskar

- Postitusi: 6183
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 114 korda
- On tänatud: 295 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Ajaga on autod muutunud.Urmas kirjutas: 20 Dets 2025, 17:25 .... mu praeguses töökohas on vist eelmise riigikorra aegne laadija, millel on olemas ka start funktsioon, aga juhtmed sama peenikesed nagu laualampidel, kus sildil kirjas, et üle 60w pirne kasutada ei tohi? Laadijal on kõik originaal! Kas füüsika on on riigikorra vahetusega muutunud?Olen korra kasutanud selle laadija start funktsiooni ja auto käivitamisel ei sulanud need 1 või 1,5mm2 juhtmed ära. Miks?
Kui 70'datel toodetud akulaadija panna stardiabi režiimi, siis see väljastas kuni 18V surnud aku soojendamiseks aga tänapäeva autod sellist jama pinget ei kannata.
Peenikesed juhtmed omasid nii parajat takistust, et laadija starteri andmisel ära ei põleks.
Õppefilosoofia paradoks - õpetamine on tühi töö ja vaimu närimine, sest lollile ei jää nagunii midagi külge, andekas õpilane saab aga kõik ise selgeks, kui on loodud tingimused arenemiseks.
-
ping
- Ehituspenskar

- Postitusi: 6183
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 114 korda
- On tänatud: 295 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Kirjutasingi just Reno ja Dacia kohta.
Õppefilosoofia paradoks - õpetamine on tühi töö ja vaimu närimine, sest lollile ei jää nagunii midagi külge, andekas õpilane saab aga kõik ise selgeks, kui on loodud tingimused arenemiseks.
-
Urmas
- autodidakt
- Postitusi: 13185
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 408 korda
- On tänatud: 446 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Aitäh soovitamast, kuid tema Dacia Sandero Stepway on ajast kui me mõlemad peaksime mäletama aegu kui meie kodude tagahoovides veel dinosaurused pistsid oma pika kaela üle lukus aiavärava aia ja pistsid nahka krundi aia ääres olevad rabarberid.ping kirjutas: 20 Dets 2025, 17:29 Kui see on start/stopp süsteemiga masin, siis tõmba prooviks kapoti alt, kapotiluku küljest pistik lahti.
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 
-
ping
- Ehituspenskar

- Postitusi: 6183
- Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
- On tänanud: 114 korda
- On tänatud: 295 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Start/stopp süsteem tuli Dacaia Sanderole juba 2013 aastal ja sellepärast seda lihtsat võtet julgengi soovitada.Urmas kirjutas: 20 Dets 2025, 17:53 ... Kodusel direktoril on tegelikult väga lihtne ja lollikindel Dacia isend ja kapoti avamine seest vist ikkagi kahe hoova vahel oleva kiudtrossi mõjul.
On teine juba mingi 10 aastat vana kindlasti. ...
Kapotiluku küljes on tross ja trossi kõrval ca 20cm pikkuse juhtme otsas asuv pistik, mis on radiaatori kohal, serva all juhtmekimbu küljes.
Õppefilosoofia paradoks - õpetamine on tühi töö ja vaimu närimine, sest lollile ei jää nagunii midagi külge, andekas õpilane saab aga kõik ise selgeks, kui on loodud tingimused arenemiseks.
-
Urmas
- autodidakt
- Postitusi: 13185
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 408 korda
- On tänatud: 446 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Võtsin julguse kokku ja tülitasin telekat vaatavat kodust direktorit ja esitasin talle küsimuse tema kasutada oleva Dacia Sandero Stepway kohta. Tema kasutuses oleva Dacia tootmisaasta number tehpassis pidavat olema 2012. Olles ka tema Daciaga korduvalt sõitnud, siis tema Sandero mootor suvel ei jäägi seisma iga punase fooritule taga. Minu Dacia sureb välja. Alles eile või üleeile mootor jäi seisma?ping kirjutas: 20 Dets 2025, 21:54 Start/stopp süsteem tuli Dacaia Sanderole juba 2013 aastal ja sellepärast seda lihtsat võtet julgengi soovitada.
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 
-
Urmas
- autodidakt
- Postitusi: 13185
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 408 korda
- On tänatud: 446 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Ma ei saa nüüd nende laadijate küljes olevate juhtmete ristlõigetest essugu aru. Kodusel laadija/stardiabil on krokude küljes mingi 16mm2 ja tööjuures oleval hoopis mingid 1,5mm2 niidid. Kuidas need niidid stardiabi ampreid vastu peavad? Töö juures olev on selline isend.
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 
-
juhtmepunt
- Korralik postitaja

- Postitusi: 212
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 16:17
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Postitus Postitas juhtmepunt »
See variant ei ole võimalik, et töö juures kasutatakse seda riistapuud ainult laadimiseks ning keegi on kasutusmugavuse nimel paksud soolikad ära vahetanud peenikeste juhtmete vastu?Urmas kirjutas: 22 Dets 2025, 16:38 Ma ei saa nüüd nende laadijate küljes olevate juhtmete ristlõigetest essugu aru. Kodusel laadija/stardiabil on krokude küljes mingi 16mm2 ja tööjuures oleval hoopis mingid 1,5mm2 niidid. Kuidas need niidid stardiabi ampreid vastu peavad? Töö juures olev on selline isend.
Tsiteerides klassikuid: "Kui on nurinaid, argumenteeri selgelt".
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
-
elektron
- Ehitusspets

- Postitusi: 582
- Liitunud: 03 Sept 2019, 16:51
- On tänanud: 4 korda
- On tänatud: 33 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Samasugused niidid on ka nendel taskusse mahtuvatel stardiabidel küljes.Urmas kirjutas: 22 Dets 2025, 16:38 Ma ei saa nüüd nende laadijate küljes olevate juhtmete ristlõigetest essugu aru. Kodusel laadija/stardiabil on krokude küljes mingi 16mm2 ja tööjuures oleval hoopis mingid 1,5mm2 niidid. Kuidas need niidid stardiabi ampreid vastu peavad? Töö juures olev on selline isend.
Laadija.jpg
-
juhtmepunt
- Korralik postitaja

- Postitusi: 212
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 16:17
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Postitus Postitas juhtmepunt »
Noh neil jah nii lühikesed juhtmejupatsid, ulatuvad sisuliselt vaid otse akuklemmide vahele, pole suurt lugu. Taskuomadel seda võhma ka vaid lühikeseks ajaks, Narva pole abiks.elektron kirjutas: 23 Dets 2025, 11:13Samasugused niidid on ka nendel taskusse mahtuvatel stardiabidel küljes.Urmas kirjutas: 22 Dets 2025, 16:38 Ma ei saa nüüd nende laadijate küljes olevate juhtmete ristlõigetest essugu aru. Kodusel laadija/stardiabil on krokude küljes mingi 16mm2 ja tööjuures oleval hoopis mingid 1,5mm2 niidid. Kuidas need niidid stardiabi ampreid vastu peavad? Töö juures olev on selline isend.
Laadija.jpg
Tsiteerides klassikuid: "Kui on nurinaid, argumenteeri selgelt".
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Kui mul kunagi passat oli ja see suht vähe liikus, siis nikerdasin sellise piimapaki mõõtu muunduri liitiumakude peal, mis siis 3,6V tõstis 14,5V peale ja piiras voolu ka muidugi, mingi poole ampriga vaikselt laadis ja äkki mingi 5Ah surus sedasi 12V akusse, tol ajal vähemalt passatil jäigi sinna sigaretisüütajasse toide pidevalt peale ka auto lukustades, siis paningi sinna sigaretisüütaja juhtme otsa ja aegajalt lihtsalt jätsin peale sõitu selle sinna sigaretisüütajasse vaikselt voolu peale tilgutama autoakusse ja ei pidanud käivitusabidega jändama ning kapoti alla ronima. Ma ei tea kas kaubanduslikus vormis ka müüakse sarnaseid vidinaid, ent teatud juhtudel kui otse sigaretisüütajast laadida saab ja siis talvel korra nädalas vähemalt see sinna vaikselt akusse tilgutama jätta oleks üsna mugav variant.
-
Urmas
- autodidakt
- Postitusi: 13185
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 408 korda
- On tänatud: 446 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Hetkel ei saa vaatama minna, liiga kaugel, aga peale pühi uurin ja annan teada.juhtmepunt kirjutas: 23 Dets 2025, 09:34 See variant ei ole võimalik, et töö juures kasutatakse seda riistapuud ainult laadimiseks ning keegi on kasutusmugavuse nimel paksud soolikad ära vahetanud peenikeste juhtmete vastu?
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 
-
Walter2
- Ehitusspets

- Postitusi: 636
- Liitunud: 11 Juun 2016, 21:54
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 30 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Sigaretisüütaja toide käib vähemalt vag-del läbi süüteluku (kui mõni kuliibin pole asju ümber ühendanud). Pakun et nii mõnelgi teisel ka ja põhjusega.new1 kirjutas: 23 Dets 2025, 14:05 Kui mul kunagi passat oli ja see suht vähe liikus, siis nikerdasin sellise piimapaki mõõtu muunduri liitiumakude peal, mis siis 3,6V tõstis 14,5V peale ja piiras voolu ka muidugi, mingi poole ampriga vaikselt laadis ja äkki mingi 5Ah surus sedasi 12V akusse, tol ajal vähemalt passatil jäigi sinna sigaretisüütajasse toide pidevalt peale ka auto lukustades, siis paningi sinna sigaretisüütaja juhtme otsa ja aegajalt lihtsalt jätsin peale sõitu selle sinna sigaretisüütajasse vaikselt voolu peale tilgutama autoakusse ja ei pidanud käivitusabidega jändama ning kapoti alla ronima. Ma ei tea kas kaubanduslikus vormis ka müüakse sarnaseid vidinaid, ent teatud juhtudel kui otse sigaretisüütajast laadida saab ja siis talvel korra nädalas vähemalt see sinna vaikselt akusse tilgutama jätta oleks üsna mugav variant.
-
Prill
- Ehitusveteran

- Postitusi: 1570
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 89 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Kas Urmase laadijal neid juhtmeid üldse kaasas oli, vähemalt ametlikust dokumentatsioonist&piltidelt juhtmete olemasolu välja ei loe ega paista. Kas ei ole võimalik, et antud saksa tehnoloogial profilaadijat (kaal 9kg) müüdi ilma juhtmeteta, kus juhtmed tuli eraldi soetada või kasutada nt eelmise riknenud laadija-käivitaja omi.
Igaljuhul ülikahtlane, et ei suuda leida ühtegi pilti, juhendit ega midagi mis antud näitajatega laadija-käivitajaga kokku käiks..
https://manuals.plus/m/03e8c5405f8c3b6d ... a1fe07.pdf
https://baterias.com/gb/charger-absaar- ... NzLlni8mCQ
Leiab sarnaste andmetega pilte-linke kus peened juhtmed ka näha, ent lähemal vaatlemisel seal "Starter" kirjad puuduvad: https://www.rollfast.ro/redresor-pentru ... -22-a-12-v
Muidu Absaar kaubamärgi all müüakse ka erinevate otsikute ja jämedusega "jump start" kaableid ka..
Igaljuhul ülikahtlane, et ei suuda leida ühtegi pilti, juhendit ega midagi mis antud näitajatega laadija-käivitajaga kokku käiks..
https://manuals.plus/m/03e8c5405f8c3b6d ... a1fe07.pdf
https://baterias.com/gb/charger-absaar- ... NzLlni8mCQ
Leiab sarnaste andmetega pilte-linke kus peened juhtmed ka näha, ent lähemal vaatlemisel seal "Starter" kirjad puuduvad: https://www.rollfast.ro/redresor-pentru ... -22-a-12-v
Muidu Absaar kaubamärgi all müüakse ka erinevate otsikute ja jämedusega "jump start" kaableid ka..
-
juhtmepunt
- Korralik postitaja

- Postitusi: 212
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 16:17
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Postitus Postitas juhtmepunt »
Absaar firma koduleht: https://absaar.com/Prill kirjutas: 23 Dets 2025, 18:33 Kas Urmase laadijal neid juhtmeid üldse kaasas oli, vähemalt ametlikust dokumentatsioonist&piltidelt juhtmete olemasolu välja ei loe ega paista. Kas ei ole võimalik, et antud saksa tehnoloogial profilaadijat (kaal 9kg) müüdi ilma juhtmeteta, kus juhtmed tuli eraldi soetada või kasutada nt eelmise riknenud laadija-käivitaja omi.
Igaljuhul ülikahtlane, et ei suuda leida ühtegi pilti, juhendit ega midagi mis antud näitajatega laadija-käivitajaga kokku käiks..![]()
https://manuals.plus/m/03e8c5405f8c3b6d ... a1fe07.pdf
https://baterias.com/gb/charger-absaar- ... NzLlni8mCQ
Leiab sarnaste andmetega pilte-linke kus peened juhtmed ka näha, ent lähemal vaatlemisel seal "Starter" kirjad puuduvad: https://www.rollfast.ro/redresor-pentru ... -22-a-12-v
Muidu Absaar kaubamärgi all müüakse ka erinevate otsikute ja jämedusega "jump start" kaableid ka..
Absaar tootekataloog: https://www.calameo.com/born-brands/boo ... d0bdf59212
Ei ole miskine hiinakas. EU-s ei saaks nii laialt seda kaupa mototehnika poodides müüa, sest niivõrd otsene vale (Made in Germany vs. hiinakas) tuleks kohe konkurentide abil välja.
Viimati muutis juhtmepunt, 23 Dets 2025, 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides klassikuid: "Kui on nurinaid, argumenteeri selgelt".
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
-
RaJy
- Ehitusveteran

- Postitusi: 1918
- Liitunud: 17 Juun 2018, 09:31
- On tänanud: 63 korda
- On tänatud: 81 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Olen suht kauge inimene elektriinseneeriast ja mind ei huvita mingid arvud ja arvutamised nii kaua kui need toimivad praktikas. Praktikas olen kasutanud laadijat ( Pagan teab kust ostetut ja pagan teab millise tootja oma). "krokodillid" olid ca 2,5 mm2 juhtmete otsas ja transiti sellega käima sain. Aparaadii enda kaitse pidas igatahes vastu - see ampullis peenike traadike. Samas kui lihtsalt natuke laadisin ja eemaldasin laadija siis käivitusvool jäi lahjaks ja käima ei saanud, jättes laadija ühendatuks siis sai tööle.
-
juhtmepunt
- Korralik postitaja

- Postitusi: 212
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 16:17
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Postitus Postitas juhtmepunt »
Nii on. Päris elu on kusagil teooriamaailma inseneriarvutuste ja turundusosakonna poolt peale kleebitud siltide vahel, pahatihti. Töötab, kasutaja jaoks enam-vähem rahuldavalt või hästi, pakendinumbrid aga võivad olla hoopis mingi praktilisest kasutusolukorrast kaugele jääva sünteetilise testi tulemused.RaJy kirjutas: 23 Dets 2025, 20:50 Olen suht kauge inimene elektriinseneeriast ja mind ei huvita mingid arvud ja arvutamised nii kaua kui need toimivad praktikas. Praktikas olen kasutanud laadijat ( Pagan teab kust ostetut ja pagan teab millise tootja oma). "krokodillid" olid ca 2,5 mm2 juhtmete otsas ja transiti sellega käima sain. Aparaadii enda kaitse pidas igatahes vastu - see ampullis peenike traadike. Samas kui lihtsalt natuke laadisin ja eemaldasin laadija siis käivitusvool jäi lahjaks ja käima ei saanud, jättes laadija ühendatuks siis sai tööle.
Tsiteerides klassikuid: "Kui on nurinaid, argumenteeri selgelt".
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
-
Prill
- Ehitusveteran

- Postitusi: 1570
- Liitunud: 27 Veebr 2017, 10:36
- On tänanud: 7 korda
- On tänatud: 89 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Eespool mu poolt lingitud laadija&käivitaja lehel on ka see tekst:
Aga jah, euroopa antud kaubamärgiga tooteid täis, ju kõik maha ei põle&kärssa ja suurt kisa kvaliteedi üle ka ei tundu olevat, kui nii pikalt sama nime all müüa on kannatanud.
Üldiselt lahmimine "see on hiinakas" argumendid on rohkem sama tase "tibla" - edasi pole midagi arutada..
Lisaks tänapäevane globaalne tootmisahel piisavalt seotud või keeruline, et seal üldse midagi "hiinakas" üldistusega enam seletada saab.
Näiteks kasvõi AI tuules paar aastat aktsiakõrgustesse NVIDIA kelle tooteid teatakse ja hinnatakse, pidada NVIDIA ise sisus olema pelgalt insenerifirma, neil ei ole ühtegi tehast, kõik nende disainid ja tooted valmivad koostööpartnerite ja nende alltöövõtja tehastes üle ilma.
Kuidas sellist firmat või nende toodangut peaks sildistama olgu siis kiitval või halvustaval eesmärgil
Valskust on alati suudetud teha, erineval viisil. Hiina tehnoloogilist arengut arvestades jääb ka sealt tuleva kõntstoodangu osa ajas arvatavalt väiksemaks. Samas võib euroopa kitsikuses juhtuda samuti ebameeldivusi, nt https://majandus.postimees.ee/8383771/e ... -12-aastat
Tuntub olevat saksa juurtega firma, kes arvatavalt Hiinas saksa firmale alltöövõtu korras tootnud ja tänaseks on kasvanud Hiina firmaks, kes ise disainib-toodab-turustab, millel saksa juurtega puutumust vaid algupäraste toodetega ja "Germany" mainimine turunduses tuleb kasuksWhy choose an ABSAAR Battery Charger?
When talking about German technology, the safety and reliability of the products offered by the ABSAAR brand is taken for granted, not to mention the +40 years of experience in the vehicle battery market.
All ABSAAR chargers have passed strict quality control to meet high international standards. Unlike other brands, ABSAAR chargers offer users products with better benefits compared to their competitors thanks to the German quality seal. Among the products offered by ABSAAR, you will find two types of chargers in its catalog: Standard and Automatic, suitable for batteries with lead-acid, Gel and AGM technology.
In summary, if you are looking for cheap chargers that meet the stipulated production and manufacturing standards, we assure you that ABSAAR will meet all your needs.
Aga jah, euroopa antud kaubamärgiga tooteid täis, ju kõik maha ei põle&kärssa ja suurt kisa kvaliteedi üle ka ei tundu olevat, kui nii pikalt sama nime all müüa on kannatanud.
Üldiselt lahmimine "see on hiinakas" argumendid on rohkem sama tase "tibla" - edasi pole midagi arutada..
Lisaks tänapäevane globaalne tootmisahel piisavalt seotud või keeruline, et seal üldse midagi "hiinakas" üldistusega enam seletada saab.
Näiteks kasvõi AI tuules paar aastat aktsiakõrgustesse NVIDIA kelle tooteid teatakse ja hinnatakse, pidada NVIDIA ise sisus olema pelgalt insenerifirma, neil ei ole ühtegi tehast, kõik nende disainid ja tooted valmivad koostööpartnerite ja nende alltöövõtja tehastes üle ilma.
Kuidas sellist firmat või nende toodangut peaks sildistama olgu siis kiitval või halvustaval eesmärgil
Valskust on alati suudetud teha, erineval viisil. Hiina tehnoloogilist arengut arvestades jääb ka sealt tuleva kõntstoodangu osa ajas arvatavalt väiksemaks. Samas võib euroopa kitsikuses juhtuda samuti ebameeldivusi, nt https://majandus.postimees.ee/8383771/e ... -12-aastat
-
juhtmepunt
- Korralik postitaja

- Postitusi: 212
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 16:17
- On tänanud: 15 korda
- On tänatud: 16 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Postitus Postitas juhtmepunt »
Ma üritan kuidagi laiali valguva ja laiade pehmete äärtega arutelu koondada konkreetselt sinna, kust see Absaari teema alguse sai.Prill kirjutas: 24 Dets 2025, 10:16 Tuntub olevat saksa juurtega firma, kes arvatavalt Hiinas saksa firmale alltöövõtu korras tootnud ja tänaseks on kasvanud Hiina firmaks, kes ise disainib-toodab-turustab, millel saksa juurtega puutumust vaid algupäraste toodetega ja "Germany" mainimine turunduses tuleb kasuks![]()
Aga jah, euroopa antud kaubamärgiga tooteid täis, ju kõik maha ei põle&kärssa ja suurt kisa kvaliteedi üle ka ei tundu olevat, kui nii pikalt sama nime all müüa on kannatanud.
Kunn24 sõitis temale ainuomase bravuuriga Urmasele pasunasse kindlakäelise väitega, et Urmase toodud fotol laadija olevat igati hiinakas nii tootmisasukoha kui ka hiinakaks olemise halvimas mõttes. Konkreetselt see, vanakooli trafodega Absaari akulaadijate tooteseeria on Saksa toode ja Saksas toodetud, siin ei ole mingisugust filosofeerimise variantigi.
Tooteseeria manualis (ja ka toodetel, sh Urmase postitatud fotol) olev märgis ei ole mingi turundusosakonna "ah, kirjutame sinna lihtsalt Made In Germany" juurde ka, siis on kõvem sõna. Lisasin tooteseeria
- gebruiksaanwijzing-842128-absaar-8a-612v-77911-acculader-6-v-12-v-8-a.pdf
- (3.56 MiB) Allalaaditud 5 korda
Tasub tähele panna, et Made In Germany märgis ei ole brändipõhine vaid tootepõhine. Sama firma erinevad tooteportfellid võivad märgist omada ja mitte omada, sõltuvalt toote tegeliku valmimise osakaalu määrast Saksamaal vs. väljaspool.
Seega ikka üsna märgatav osa põleb ja kärssab ning mõned siis mitte. Kas sellele väitele leidub taha ka mingit tõenduspõhja? Lahmimisest rääkides....Prill kirjutas: 24 Dets 2025, 10:16 Aga jah, euroopa antud kaubamärgiga tooteid täis, ju kõik maha ei põle&kärssa ....
Tsiteerides klassikuid: "Kui on nurinaid, argumenteeri selgelt".
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
Enne kui sihitult täristama hakkad, hinga sügavalt sisse ja loe vahelduseks!
-
Urmas
- autodidakt
- Postitusi: 13185
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 408 korda
- On tänatud: 446 korda
Re: Käivituskaabli ristlõige?
Kuna selles teemas on kustutatud ka minu poolt kirjutatud kommentaare, siis küsiks siin teemas konkreetselt mode käest, et miks loeti need kommentaarid ebasobivateks ja eemaldati?
"Ebasobiva" aknale klikkinu autorluses ma ei kahtle, et selleks oli kasutaja kunn24. Äkki võiks hoiatuseks teistele need alles jätta, et mõne kasutaja(kunn24) kommentaare tuleb lugeda väga kriitiliselt.
Kunn24, ehk tuleks enne kommentaari kirjutamist lasta mõjuainete toimel üle minna? Kas tupsununnuke solvus millegi peale, lasid osad mu postitused lugeda ebasoovitavaks ja ära kustutada? Enam ma sinuga ühte liivakasti mänguma ei tule!
Kunn24, ehk tuleks enne kommentaari kirjutamist lasta mõjuainete toimel üle minna? Kas tupsununnuke solvus millegi peale, lasid osad mu postitused lugeda ebasoovitavaks ja ära kustutada? Enam ma sinuga ühte liivakasti mänguma ei tule!
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 
Mine “Elekter, elektriseadmed”
Hüppa
- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring