rihmülekandega kompressor

ehitustööriistadega seonduv. Siia ei postita ostu-müügi kuulutusi!
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 5706
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 108 korda
On tänatud: 277 korda

Re: rihmülekandega kompressor

Lugemata postitus Postitas ping »

A23 kirjutas: 11 Juul 2025, 08:58
kunn24 kirjutas: 11 Juul 2025, 08:32 Torukeermetel on oma samm
Just, põhinevad algupäraselt tollsüsteemil, on silindrilised ja koonilised.
Meeterkeerme tähis on M, torukeermetel teine, nt G. (Ka meeterkeere võib olla kooniline.)
Jõudsimegi vanatehnika taastamise huvitavaima osani - erinevate keermete ja pisidetailide kokku sobitamine.
Kõik spetsvidinad, mis kuskilt osta või tellida õnnestub on koos hankimiskuluga "kulla hinnaga".
Puhastamine ja värvimine on ajaviide, mida igaüks võib teha.

Ma ka vahel taastan "vanu haruldasi asju" ja hetkel on käsil üks seade, mille 3cm läbimõõduga varuosa maksab rohkem kui masina enda eest maksin, sest see tuleb üksikeksemplaris teha, sest mitte ühegis tsiviliseeritud riigi netipoest ei ole seda saada. :wave:
Kõik ohutustehnika reeglid on kirjutatud kellegi verega!!!
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3363
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 41 korda
On tänatud: 121 korda

Re: rihmülekandega kompressor

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Vene torukeere on tähisega "Tr". Põhineb toru siseläbimõõdul. Mingi ülevaade neist https://www.boltland.ee/torukeermed

Vene oma tundub kõige paremini vastama GAS-ile või BP-le. Keermesamm mm-tes on 25,4/n . n- keermete arv tolli kohta.

Venekeelne artikkel https://itc-russia.ru/blog/sovety-pokup ... ery-gosty/
Seal on toodud tabel, kuid tabeli G 3/8" osa on ilmselgelt vigane.

Eristatakse veel koonus- torukeeret. See tagab tiheduse ilma täiendava tihendusmaterjalita.
Juhe teab kõike.
Urmas
autodidakt
Postitusi: 12399
Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
On tänanud: 389 korda
On tänatud: 430 korda

Re: rihmülekandega kompressor

Lugemata postitus Postitas Urmas »

ping kirjutas: 11 Juul 2025, 11:59 Jõudsimegi vanatehnika taastamise huvitavaima osani - erinevate keermete ja pisidetailide kokku sobitamine.
Kõik spetsvidinad, mis kuskilt osta või tellida õnnestub on koos hankimiskuluga "kulla hinnaga".
Nomaeitea? Kui eelmises kommentaaris kirjeldatud jubinad maksid kokku 20€, siis selle eest ei saa 1 grammi kulda kah. Lisame sinna veel 3€ otsest kulu edasi-tagasi transpordile. ;)
Hommikul tegin nipet-näpet ja avastasin, et mootori bakeliidist rihmaratas ei ole päris see, mida uuendatud isendilt ootaksin ja otsustasin ka selle igaks juhuks välja vahetada. Kahjuks oli rihmaratta kulu(63€) ette planeerimata. Täna hommikul oli Pärnusse asja, siis sealkandis olles sai ostetud paljud vajalikud jubinad- rõhurelee, tagasilöögiklapp ja teflonvoolik. Kuna ühes poes 400v rõhurelee oli paljas ehk ilma lisavidinateta, siis teises poes vaatasin 230v komplektset rõhureleed, millel kõik vajalikud jubinad küljes. Pranglisin jubinate hinda eraldi ja komplekti oma, siis komplekt tuli soodsam ja ostsin komplekti 25€ eest ning tõstsin asjad ringi 400v releele. Välja tuli nagu päris. Kokku läks rõhurelee maksma 41.60€, kuid mul jäi üle kellegile soodsa hinnaga mahaparseldamiseks veel 230v relee. ;) Pilt kas komplektist.
Põhiasjad.jpg
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! ;)
Vasta