Elektriautodest

Siin arutletakse naljakate juhtumite üle ehitusvaldkonnas
kunn24
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 4046
Liitunud: 11 Veebr 2018, 14:45
On tänanud: 44 korda
On tänatud: 136 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas kunn24 »

Samas bensuautode kohta räägib legend, et paagi põhjas pidavat kondenssvett olema ja parem mitte tilgatumaks üritada ...
Üldiselt võetakse kütust paagi põhjast, muidu ei saa paaki pumbata tühjaks. Bensuauto vajab paaki välist õhku vaid jaheda ilmaga, kui bensu enda aururõhk paagis läheb alla 0.
Juhe teab kõike.
ping
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 6129
Liitunud: 28 Jaan 2016, 10:35
On tänanud: 113 korda
On tänatud: 294 korda

Re: Elektriautodest

Lugemata postitus Postitas ping »

Urmas kirjutas: 25 Nov 2025, 19:23 ... Segaduses olen. :confused:
Renault Trafic Van E-Tech on tootja esimene Ampere’i SDV-arhitektuuriga sõiduk, millel kasutatakse kiirlaadimise 800 V tehnoloogiat ning mis võimaldab kuni 450 km WLTP sõiduulatust .
Ja siis olen varem igatsugu EV-de propaartiklitest lugenud, et kiirlaadijad on akude tervise huvides pähh? :scratch: Soovitused laadimiseks on 15-80%-ni. ...
Kui kuni 450km sõiduvälp tekkib ökonoomse sõidu ja taganttuulega ning aku normaalse kasutatavuse protsent on 65% (80-15=65), siis normaalse koormaga sõiduga tuleks tavapärase kasutuse korral arvestada selle masina normaalseks sõiduvälbaks max 250km.

Käisin kunagi e-autode demopäeval ka e-autosid proovimas.
Tahtsin ka e-kaubikuga sõita aga see istus pidevalt laadija otsas.
Kui järg minuni jõudis, siis küsisin müügimehelt, et miks tööauto on pidevalt laadijas, kui selline masin peaks terve tööpäeva vastu pidama?
Vastuseks öeldi, et "Kuna algajad sõidavad, siis kulub elektrit väga palju".
:hello:
Õppefilosoofia paradoks - õpetamine on tühi töö ja vaimu närimine, sest lollile ei jää nagunii midagi külge, andekas õpilane saab aga kõik ise selgeks, kui on loodud tingimused arenemiseks.
Vasta